reklama

Hlava ešte funguje.

Trochu mňa zatriaslo .aj nemocnica bola dobrá.Bol so tam asi 10 dní.Naučil som sa chodiť potom tlačiť vozík a trochu debatovať.Potom som už začal zase žiť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Chcel som zase niečo písať,ale nevedel som si spomenuť:Mám zážitkov aj na celu knihu.Tú som však už napísal a možno niekomu poslal.Ano.poslal som ju bratovi a ten sa potešil.Tak začal písať do blogu aj on.

Som veľmi smutný s tej choroby čo nás trápi.Všetct sa tešíme na vianoce a Nový rok:Už som sa dožil 80 rokov a peknej oslavy a teraz sa trasieme na balkónoch a čakáme čo nás ešte stihne.Možno ak to vyjde 

budeme na vianoce na dedine u syna.Ak to nevyjde budeme doma sami štyria.Na chalupe som už dlho nebol.Chcel som opraviť múr čo začal padať.Chcel som aj kosiť,ale prišel tam syn a ten pokosil všetko a ja som musel byť doma.Asi budem pozerať TV ak zoženiem ovládač ktorý sa pokazil,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak choroba zmyzne začnem nový život.Všetko pokosím aj ten rákos pri potoku.Ostrihám všetok rákos ktorý narastol aj v záhrade.Krovinorezom vyrežem aj zvláštne stromy.ktoré sú teraz červené ale tenké ako palec.Tých stromov je veľa ,asi tisíc a neviem ako sa volajú.Potom vyrežem ak sa bude dať aj tie velké vŕby.ktoré narástli asi do 10 metrov. Tie stromy chcem použiť na most .ktorý sa rozlomil a musím ho opraviť.lebo sa za potok nedostanem.Tam sa musím dostať .lebo tam mám nový orech ,ktorý musím orezať.Taktiež musím skosiť aj zadnú záhradu a postaviť hraničné stĺpy.Mal by som aj zavolať suseda na víno.Ten sa dosťahoval a ešte som ho nevidel.A čo robí moje zver.Hlavne srnky a zajace.Tiež tam chodí líška.Predstavte si že tam bol aj jeleň,To mi povedal sused Fero.Toho som tiež už dávno nevydel.Asi ešte žije.To by som už vedel ak by sa niečo stalo.Víno v chladničke asi skyslo.Ak tam pôjdem donesiem od syna čerstve víno a môžeme debatovať aj do rána.Vydíte že práce by som mal dosť.A až bude všetko OK tak to môžeme skusiť porobiť . Len ak to moje zdravie vydrží.Pozdravuje ešte stále veselý Robert Škerko!

Robert Škerko

Robert Škerko

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  125x

Praca uz na mna necaka.lebo tu som skoncil asi pred 20 rokmi.Teraz mam vela casu .ale to mna netesi,leno som skoro stale len na balkone.Uz som s toho aj nervozny.lebo to trva velmi dlho.Tych 80 rokov som este v Umelke oslávil vesely a stastny.ale teraz tam už nemozem . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu